Redaguje: Anna Piliszek Dział Techniczny 06-500 Mława; ul. Skonieckiego 8 tel. (0...23) 654-34-68 e-mail: pzd@powiatmlawski.pl
OBWIESZCZENIE O PRZETARGU
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie (ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, tel. +48 (23) 654 30 20, fax +48 (23) 654 30 20, NIP: 569-15-81-478, REGON 130382305, e-mail: pzd@powiatmlawski.pl) ogłasza przetarg pisemny (ofertowy) na sprzedaż środka trwałego: samochodu ciężarowo-osobowy Żuk A 07J o pojemności silnika 2417 nr rej. CAL 7077, rok prod. 1997.
Miejsce przetargu
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10.
Termin przetargu
3 kwietnia 2013 r. o godz. 12.00
Oferowany pojazd można oglądać na placu przy budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10 w godz. 8:00-12:00.
Cena wywoławcza (brutto) wynosi: 2.500 zł
Kwota wadium wynosi: 250 zł
Warunki udziału w przetargu
- Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w formie pieniężnej (PLN) na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie; Nr: 05 8213 0008 2003 0402 4824 0003
- Oferta zakupu powinna wpłynąć do sekretariatu Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie do dnia 3 kwietnia 2013 do godz. 11:00.
- Oferta powinna zawierać: nazwę pojazdu, oferowana cenę, nazwisko i imię oferenta z adresem zamieszkania i numerem PESELU i NIP lub pełną nazwę firmy z pieczęcią firmową (NIP I REGON).
- Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z napisem: „Przetarg na samochód ciężarowo-osobowy Żuk poj. 2417”
- W kopercie może znajdować się tylko jedna oferta.
- Jeżeli żaden z uczestników licytacji nie zaoferuje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej, wadium przepada na rzecz sprzedawcy.
- Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, zostanie zarachowane na poczet ceny.
- Związanie ofertą trwa 7 dni od daty przeprowadzenia przetargu.
- Jeżeli uczestnicy przetargu zaoferowali tę samą cenę, sprzedawcy przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty.
- Zawiadomienie oferenta o przyjęciu oferty oznacza zawarcie umowy sprzedaży w trybie przetargu.
- Wybrany oferent, pod rygorem utraty wpłaconego wadium, powinien uiścić zaoferowaną cenę w terminie 7 dni od daty zawiadomienia, o którym mowa w ust. 10, i odebrać zakupiony sprzęt na swój koszt.
- Wadium nie podlega zwrotowi w wypadku, kiedy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyla się do wykupienia sprzętu w terminie związania ofertą.
- Organizator przetargu może odwołać przetarg bez wybrania którejkolwiek oferty bez podania przyczyny.
Do kontaktu upoważniona jest Pani Anna Piliszek, tel. +48 23 654 30 20.
opublikował: Anna Piliszek
data publikacji: 2013-03-14 09:34
zmodyfikował: Anna Piliszek
ostatnia modyfikacja: 2013-03-14 09:35
Rejestr zmian
- zmieniono 2013-03-14 09:35 przez Anna Piliszek PZD w Mławie, 23 6543468