Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.mlawa.pl
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Przejdź do: www.mlawa.pl
Treść strony
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 28.11.2012 r. na „Zakup samochodu silnikowego typu skrzyniowego z podwójną kabiną o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego” wybrał do realizacji w/w zamówienia Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne Autoservis Spółka z o.o., ul. Płocka 91, 06-500 Mława.
Dane wybranej oferty:
- cena netto - 81.249,02 zł
- podatek VAT - 18.687,27 zł
- wartość brutto - 99.936,29 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset trzydzieści sześć 29/100)
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert |
Łącznie |
||
---|---|---|---|---|
Kryterium CENA |
Kryterium waga ….% |
Kryterium waga ….% |
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne Autoservis Spółka z o.o.; 06 - 500 Mława ul. Płocka 91 |
100,00 |
|
|
100,00 |
drukuj (POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY)
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2012-12-04 09:35
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 18.12.2012 r. na „Bieżącą dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie w terminie od daty podpisania umowy do końca 2013 roku” wybrał do realizacji w/w zamówienia Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANSMIK Karola Nowakowska, ul. Torfa Załęskiego 6, 06-500 Mława.
Dane wybranej oferty
Benzyna bezołowiowa Pb - 95 - za 1 litr:
- Netto - 4,46 zł,
- podatek VAT 23 % tj- 1,03 zł,
- brutto: 5,49 zł (słownie złotych brutto:pięć 49/100)
Olej napędowy ON - za 1 litr:
- Netto - 4,50 zł,
- podatek VAT 23 % tj 1,04 zł,
- brutto: 5,54 zł (słowniezłotych brutto: pięć 54/100)
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert |
Łącznie |
||
---|---|---|---|---|
Kryterium CENA |
Kryterium waga ….% |
Kryterium waga ….% |
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANSMIK Karola Nowakowska; 06 - 500 Mława ul. Torfa Załęskiego 6 |
100,00 |
|
|
100,00 |
PZD. DT – 2310.16.2012
drukuj (POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY)
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2012-12-20 11:24
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 22.02.2013 r. na „Wykonanie remontu mostu o JNI 01005628 na rzece Orzyc w m. Grzebsk w ciągu drogi powiatowej Nr P2310W (Nowa Wieś) - granica województwa - Grzebsk - Brzozowo Nowe na terenie powiatu mławskiego” została wybrana niżej wymieniona oferta.
Oferta oznaczona nr „6” złożona przez: „TRAKT” Usługi Drogowo Mostowe Zuzanna Barbara Błachowiak, ul. Graniczna 1A, 06-500 Mława
Dane wybranej oferty
- cena netto - 237.941,50 zł
- podatek VAT 23 % tj - 54.726,55 zł
- cena brutto: 292.668,05 zł (słownie złotych brutto: dwieście dziewięćdziesiąt dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt osiem 05/100)
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert |
Łącznie |
||
---|---|---|---|---|
Kryterium CENA |
Kryterium waga ….% |
Kryterium waga ….% |
||
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe MOSTY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo - akcyjna; 03 - 228 Warszawa ul. Marywilska 38/40 |
80,42 |
|
|
80,42 |
Oferta oznaczona nr „4” złożona przez: MOSTY KUJAWY Krzysztof Szymański; 87 - 815 Smólnik, Mostki 1B |
88,03 |
|
|
88,03 |
Oferta oznaczona nr „5” złożona przez: INWESTYCJA Adam Humienny; 87 - 162 Lubicz, Grabowiec ul. Dębowa 2 |
94,85 |
|
|
94,85 |
Oferta oznaczona nr „6” złożona przez: „TRAKT” Usługi Drogowo Mostowe Zuzanna Barbara Błachowiak; 06 - 500 Mława ul. Graniczna 1 A |
100,00 |
|
|
100,00 |
Oferta oznaczona nr „7” złożona przez: POL - DRÓG Sp. z o.o.; 01 - 934 Warszawa ul. Arkuszowa 7 |
44,27 |
|
|
44,27 |
Uzasadnienie
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
Z postępowania wykluczono następujące oferty:
- „1” - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Mostowych „PYLON” Sp. z o.o.; Oddział Warszawa; 03-450 Warszawa ul. Ratuszowa 11 lok. 253/1
- „2” - DOMOST Sp. z o.o.; 07-320 Małkinia Górna ul. Kolejowa 30
- „8” - Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe „WAPNOPOL” Adam Nowakowski; 06-450 Glinojeck ul. Nadrzeczna 12
PZD. DT – 2310.1.2013
drukuj (POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY)
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-03-11 13:16
OBWIESZCZENIE O PRZETARGU
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie (ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, tel. +48 (23) 654 30 20, fax +48 (23) 654 30 20, NIP: 569-15-81-478, REGON 130382305, e-mail: pzd@powiatmlawski.pl) ogłasza przetarg pisemny (ofertowy) na sprzedaż środka trwałego: samochodu ciężarowo-osobowy Żuk A 07J o pojemności silnika 2417 nr rej. CAL 7077, rok prod. 1997.
Miejsce przetargu
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10.
Termin przetargu
3 kwietnia 2013 r. o godz. 12.00
Oferowany pojazd można oglądać na placu przy budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10 w godz. 8:00-12:00.
Cena wywoławcza (brutto) wynosi: 2.500 zł
Kwota wadium wynosi: 250 zł
Warunki udziału w przetargu
- Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w formie pieniężnej (PLN) na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie; Nr: 05 8213 0008 2003 0402 4824 0003
- Oferta zakupu powinna wpłynąć do sekretariatu Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie do dnia 3 kwietnia 2013 do godz. 11:00.
- Oferta powinna zawierać: nazwę pojazdu, oferowana cenę, nazwisko i imię oferenta z adresem zamieszkania i numerem PESELU i NIP lub pełną nazwę firmy z pieczęcią firmową (NIP I REGON).
- Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z napisem: „Przetarg na samochód ciężarowo-osobowy Żuk poj. 2417”
- W kopercie może znajdować się tylko jedna oferta.
- Jeżeli żaden z uczestników licytacji nie zaoferuje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej, wadium przepada na rzecz sprzedawcy.
- Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, zostanie zarachowane na poczet ceny.
- Związanie ofertą trwa 7 dni od daty przeprowadzenia przetargu.
- Jeżeli uczestnicy przetargu zaoferowali tę samą cenę, sprzedawcy przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty.
- Zawiadomienie oferenta o przyjęciu oferty oznacza zawarcie umowy sprzedaży w trybie przetargu.
- Wybrany oferent, pod rygorem utraty wpłaconego wadium, powinien uiścić zaoferowaną cenę w terminie 7 dni od daty zawiadomienia, o którym mowa w ust. 10, i odebrać zakupiony sprzęt na swój koszt.
- Wadium nie podlega zwrotowi w wypadku, kiedy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyla się do wykupienia sprzętu w terminie związania ofertą.
- Organizator przetargu może odwołać przetarg bez wybrania którejkolwiek oferty bez podania przyczyny.
Do kontaktu upoważniona jest Pani Anna Piliszek, tel. +48 23 654 30 20.
drukuj (OBWIESZCZENIE O PRZETARGU)
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-03-14 09:34
- zmodyfikował: Anna Piliszekostatnia modyfikacja: 2013-03-14 09:35
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ Nr P2307W MŁAWA - GRZYBOWO - WIECZFNIA KOŚCIELNA - PEPŁÓWEK WRAZ Z PRZEBUDOWĄ MOSTU W m. CHMIELEWKO O JNI 01005626 I W m. KULANY O JNI 01005627
Numer ogłoszenia: 127392 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie , ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543468, faks 023 6543020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ Nr P2307W MŁAWA - GRZYBOWO - WIECZFNIA KOŚCIELNA - PEPŁÓWEK WRAZ Z PRZEBUDOWĄ MOSTU W m. CHMIELEWKO O JNI 01005626 I W m. KULANY O JNI 01005627.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr P2307W Mława - Grzybowo - Wieczfnia Kościelna - Pepłówek wraz z przebudową mostu w m. Chmielewko o JNI 01005626 i w m. Kulany o JNI 01005627 na terenie powiatu mławskiego. Wstępny zakres rozwiązań projektowych obejmuje: - przekrój normalny: w zależności od potrzeb przekrój półuliczny lub uliczny; - wzmocnienie istniejącej konstrukcji; - poszerzenie jezdni, - chodniki; - odwodnienie drogi powiatowej; - rozwiązanie skrzyżowań: skrzyżowania zwykłe. - oznakowanie poziome i pionowe dla całego ciągu drogowego w zakresie ustalonym z zamawiającym. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem materiałów niezbędnych do otrzymania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej, - projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji; - projekt drogi, skrzyżowań, chodników, zatok autobusowych i innych obiektów drogowych wynikających z przyjętego rozwiązania drogowego; - projekty obiektów inżynierskich, jeżeli takie będą wynikać z rozwiązania projektowego (przepusty itp.), mosty; - projekt odwodnienia; projekty obiektów towarzyszących zlokalizowanych w granicach opracowywanej dokumentacji, w tym: zjazdy z drogi, przejścia dla pieszych, zatoki autobusowe itp.; - projekty przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury (uzbrojenia terenu) kolidujących z projektowaną drogą; - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - przedmiar robót; - kosztorys inwestorski dla wszystkich robót objętych dokumentacją (sporządzony na podstawie SST); - inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki z podaniem gatunku drzewa i jego obwodu na wysokości 1,30 mb oraz lokalizacją na mapie wraz z uzyskaniem stosownych decyzji zezwalających na usunięcie drzew; - zatwierdzony przez Starostę Mławskiego projekt stałej organizacji ruchu; - pomiary ruchu drogowego i wyliczenie prognozy ruchu; - uzgodnienia i decyzje wymagane przez przepisy szczególne; - wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i wynikające z uzgodnień, np. ocena wpływu na środowisko, operat wodno - prawny, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; - wyrys z map ewidencyjnych i wypisy z rejestru gruntów, - badanie geotechniczne podłoża, - badanie nośności nawierzchni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.23.00-4, 71.32.00.00-7, 71.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
- Wadium w wysokości 3.500,00 zł powinno być wniesione w terminie do dnia 12 kwietnia 2013 r. godz. 10 00.
- Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 05 8213 0008 2003 0402 4824 0003 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 12 kwietnia 2013 r. do godz. 10.00.
- Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (2010 - 2012) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. Z, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 100.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
do pełnienia funkcji Projektanta branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. Z.
-
do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. Z.
-
do pełnienia funkcji Projektanta branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. Z.
-
do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. Z.
UWAGA! Wykonawca może wskazać jedną osobę do równoczesnego pełnienia funkcji sprawdzającego w branżach: drogowej i mostowej, pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać doświadczenie i uprawnienia wymagane dla obu tych stanowisk. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
- z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót,
- z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmian obowiązujących podatków;
- zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści oferty, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
- zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego Grota 10 06 - 500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego Grota 10 06 - 500 Mława SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-04-02 12:28
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-04-02 12:37
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-04-02 12:29
Numer ogłoszenia: 133842 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 127392 - 2013 data 02.04.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543468, fax. 023 6543020.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
- W ogłoszeniu jest: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie 30.09.2013.
- W ogłoszeniu powinno być: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie 15.11.2013.
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-04-05 12:57
MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2012 r., poz. 1271), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr P2307W Mława - Grzybowo - Wieczfnia Kościelna - Pepłówek wraz z przebudową mostu w m. Chmielewko o JNI 01005626 i w m. Kulany o JNI 01005627 na terenie powiatu mławskiego”
- Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30 września 2013 roku otrzymuje brzmienie:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 15 listopada 2013 roku.
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
PZD. DT - 2310.2.2013
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-04-05 13:01
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 12.04.2013 r. na opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr P2307W Mława - Grzybowo - Wieczfnia Kościelna - Pepłówek wraz z przebudową mostu w m. Chmielewko o JNI 01005626 w i m. Kulany o JNI 01005627” została wybrana niżej wymieniona oferta.
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: Biuro Projektowo - Konsultingowe „MOSTY PŁOŃSK” s.c., ul. Wspólna 14, 09-100 Płońsk
Dane wybranej oferty
- cena netto - 133.000,00 zł
- podatek VAT 23 % tj - 30.590,00 zł
- cena brutto: 163.590,00 zł (słownie złotych brutto: sto sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset dziewięćdziesiąt 00/100)
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert |
Łącznie |
||
---|---|---|---|---|
Kryterium CENA |
Kryterium waga ….% |
Kryterium waga ….% |
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: Pracownia Projektowo - Konsultingowa Dróg i Mostów „DROMOS” Sp. z o.o.; 10 - 059 Olsztyn, ul. Polna 1B/10 |
29,46 |
|
|
29,46 |
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: ARKAS - PROJEKT Sp. z o.o. Sp. k; 10 - 460 Olsztyn, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 75A budynek B |
70,74 |
|
|
70,74 |
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: Biuro Projektowo - Konsultingowe „MOSTY PŁOŃSK” s.c.; 09 - 100 Płońsk, ul. Wspólna 14 |
100 |
|
|
100 |
Uzasadnienie
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
Z postępowania wykluczono następujące oferty: „4” - „WILECH” s.c. L. Klicki, W. Ruszczyński; 06-400 Ciechanów ul. Akacjowa 5
PZD. DT – 2310.2.2013
Metryka
- opublikował: Anna Piliszekdata publikacji: 2013-04-30 13:37