PZD. DT – 2310.9.2020 - przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 580542-N-2020 z dnia 2020-09-02 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.pzdmlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
06-500 Mława ul. Stefana Roweckiego Grota 10
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN.: „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO POPRZEZ ROZBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ Nr 4640W W TYM BUDOWĘ RONDA W M. LIBERADZ ORAZ PRZEBUDOWĘ MOSTU O JNI 01005639 W M. DOZINY”
Numer referencyjny: PZD. DT – 2310.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez rozbudowę drogi powiatowej Nr 4640W w tym budowę ronda w m. Liberadz oraz przebudowę mostu o JNI 01005639 w m. Doziny” Wstępny zakres rozwiązań projektowych obejmuje: przekrój normalny: w zależności od potrzeb przekrój półuliczny lub uliczny; wzmocnienie istniejącej konstrukcji; poszerzenie jezdni, chodniki; ścieżki rowerowe, odwodnienie drogi powiatowej; rozwiązanie skrzyżowań: skrzyżowania zwykłe, skanalizowane i ronda, oznakowanie poziome i pionowe dla całego ciągu drogowego w zakresie ustalonym z zamawiającym. Szczegółowy zakres prac obejmuje: wykonanie projektu budowlanego rozbudowy drogi powiatowej nr 4640W oraz obiektu mostowego o JNI 01005639 na rzece Sewerynka w m. Doziny wraz z projektem zagospodarowania terenu; wykonaniu projektu drogowego z uwzględnieniem rozbudowy drogi powiatowej nr 4640W, budowy ronda na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 4640W i nr 3014W w m. Liberadz/Rochnia, przebudowy skrzyżowań z drogami powiatowymi nr 2333W oraz nr 2342W, drogami gminnymi, wewnętrznymi oraz innymi, przebudowy/budowy chodników, parkingów lub zatok postojowych, zjazdów publicznych i indywidualnych oraz innych obiektów drogowych wynikających z przyjętego rozwiązania; wykonaniu projektu odwodnienia na całym przedmiotowym odcinku drogi za pomocą kanalizacji deszczowej i rowów drogowych; wykonaniu projektu przebudowy/rozbudowy/budowy obiektu mostowego o JNI 01005639; wykonaniu projektu przebudowy istniejących przepustów pod drogą powiatową; wykonaniu projektu przebudowy/budowy obiektów inżynierskich, jeżeli takie będą wynikać z przyjętych rozwiązań projektowych; wykonanie projektu budowy kanału technologicznego; wykonanie projektu przebudowy oświetlenia ulicznego na oświetlenie LED; wykonaniu projektów przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury (uzbrojenia terenu) kolidującej z projektowaną drogą; wykonaniu szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; wykonanie przedmiaru robót; wykonanie kosztorysu ofertowego i inwestorskiego dla wszystkich robót objętych dokumentacją projektową; wykonaniu inwentaryzacji wszystkich drzew zlokalizowanych w pasie drogowym z podaniem gatunku drzewa i jego obwodu na wysokości 1,30 m oraz lokalizacją na mapie; wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia przez Starostę Mławskiego projektu stałej organizacji ruchu; badanie geotechniczne podłoża z ustaleniem klasy geotechnicznej obiektu; badanie nośności nawierzchni; sporządzenie aktualnych map do celów projektowych oraz jeżeli zajdzie taka potrzeba uzyskanie wypisów z rejestru gruntów; przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do wykonania podziału działek wraz z naniesionymi nowymi granicami; uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem oceny wpływu na środowisko oraz karty informacyjnej przedsięwzięcia; uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego wraz z sporządzeniem operatu wodnoprawnego; uzyskanie uzgodnienia z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków; uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji niezbędnych do wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych; uzgodnienia i decyzje wymagane przez przepisy szczególne; uzyskanie uzgodnień od gestorów istniejącej infrastruktury (uzbrojenia terenu) kolidujących z projektowaną drogą; wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji wynikające z uzgodnień np.: informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; wykonanie projektu tymczasowego obiektu mostowego nad rzeką Sewerynka na czas prowadzonych robót na obiekcie mostowym o JNI 01005639 w m. Doziny.
II.5) Główny kod CPV: 71322300-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
71520000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-06-30
II.9) Informacje dodatkowe: W terminie 30 dni od podpisania umowy o wykonanie prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji wraz z wizualizacją (o ile zostanie zdeklarowana). W terminie do 30 kwietnia 2021 roku Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kompletnego kosztorysu inwestorskiego.
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym oraz skrzyżowaniem typu rondo, usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 150.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) osób: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności osobami, które: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.) do pełnienia funkcji Projektanta branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L . 2) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L. 3) do pełnienia funkcji Projektanta branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L wraz z rondem, 4.) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L wraz z rondem. UWAGA! Wykonawca może wskazać jedną osobę do równoczesnego pełnienia funkcji sprawdzającego w branżach: drogowej i mostowej, pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać doświadczenie i uprawnienia wymagane dla obu tych stanowisk. Poza wymaganym zespołem projektowym przedstawionym w ofercie, Wykonawca zapewni zespół pozostałych projektantów branżowych lub ekspertów oraz osób sprawdzających, w przypadku konieczności wykonania dokumentacji przebudowy infrastruktury technicznej lub wykonania koniecznych opracowań wynikających z obowiązujących przepisów lub wydanych warunków (decyzji).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym oraz skrzyżowaniem typu rondo, usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 150.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BANK POLSKI SA Nr 15 1020 1592 0000 2502 0263 0200 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: PZD. DT - 2310.9.2020) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Powiat Mławski, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Doświadczenie własne wykonawcy | 30,00 |
Wizualizacja | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach. 1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) w przypadku ustawowej zmiany wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmianę te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian; c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość tych zmian. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nie wyszczególnionych w koncepcji, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie, jeśli dotyczy; b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; c) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; e) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; f) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; g) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie; 06 – 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10; Tel. 23 654 – 34 – 68; inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mławie jest Pan Grzegorz Stefański; IOD@pzdmlawa.pl, Tel. 23 654 30 20 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez rozbudowę drogi powiatowej Nr 4640W w tym budowę ronda w m. Liberadz oraz przebudowę mostu o JNI 01005639 w m. Doziny” (PZD. DT – 2310.9.2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-09-02
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-02 13:58
- SIWZ (PDF)1.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-01
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-02 14:00
W odpowiedzi na pytania z dnia 3.09.2020 r., Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
- Zamawiający dokonuje modyfikacji zapisów SIWZ dotyczących zdolności technicznych.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył):
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym o świetle poziomym min.3,5m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z skrzyżowaniem typu rondo o średnicy zewnętrznej min. 30,0m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi klasy min. L o długości min 1,0km z przebudową, budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetleniem o wartości min. 50000 zł;
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku w przypadku, złożenia tej samej dokumentacji projektowej dla dwóch lub więcej w/w wymagań.
- Druk oferty i załączniki udostępniono w wersji edytowalnej.
- Zamawiający informuje, że wartość wadium została określona zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie przekracza 3% wartości zamówienia.
- Zamawiający informuje, że posiada zabezpieczone środki finansowe na pełna wartość zamówienia.
- Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 162 600,00 złotych netto.
- Działki stanowiące pas drogowy są częściowo objęte Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Szreńsk i Gminy Wiśniewo.
- Zamawiający informuje, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane dla działek drogowych stanowiących pas drogowy, będących własnością Powiatu Mławskiego. Zamawiający zakłada, że będzie konieczne pozyskanie części przyległych działek. Pozyskanie działek odbędzie się w ramach procedury określonej w Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1363).
- Należy opracować projekt budowlany oraz projekt wykonawczy dla każdej z branż.
- Projekt budowlany należy opracować zgodnie z nowelizacją prawa budowlanego.
- Zamawiający zakłada, że inwestycja będzie miała charakter rozbudowy.
- Zamawiający informuje, że to Projektant opracowując dokumentację techniczną określa ilości, rodzaje oraz branże kolidujące z inwestycją, które wymagają przełożenia, przebudowy itp. W zależności od przyjętych rozwiązań technicznych zmianie może ulec zakres tych robót. Szczegółowy zakres zostanie określony po przedstawieniu przez Projektanta wstępnej koncepcji.
- Zamawiający nie jest w stanie dokładnie podać rodzaju i długości koniecznych do przebudowy sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca ma za zadanie uzyskać wszelkie niezbędne do realizacji warunki techniczne od właściwych gestorów kolidujących z inwestycją sieci, a następnie uzgodnić projekty ich przebudowy.
- Początek opracowania znajduje się na wysokości działki o nr ew. 90 ob. Rochnia, natomiast koniec opracowania znajduje się na wysokości działki o nr ew. 544 ob. Bogurzynek zgodnie z załącznikiem mapowym. Zakres przebudowywanych skrzyżowań z drogami powiatowymi, gminnymi zależeć będzie od przyjętych przez Projektanta rozwiązań dotyczących geometrii oraz ukształtowania wysokościowego.
- Zamawiający przewiduje następujące branże: drogowa, mostowa, instalacyjna w zakresie sieci kanalizacyjnych, gazowych i wodociągowych, w zakresie sieci telekomunikacyjnych oraz w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych. Ponadto Zamawiający zakłada opracowanie projektów oświetlenia, zieleni oraz inżynierii ruchu. Szczegółowy zakres i rodzaj branż zostanie określony po przedstawieniu przez Projektanta wstępnej koncepcji.
- W zależności od przyjętych rozwiązań projektowych Projektant ma za zadanie określić rodzaj i lokalizację robót dla których będzie opracowane operat wodnoprawny. Wykonawca ma za zadanie uzyskać stosowane zezwolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający przewiduje, rozbiórkę, a następnie budowę nowego obiektu mostowego, budowę tymczasowego obiektu mostowego na czas wykonywanych robót, przebudowę lub budowę nowych przepustów pod drogą oraz budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz odprowadzeniem wód opadowych.
- Zamawiający przewiduje konieczność podziału działek. W zależności od przyjętych rozwiązań projektowych przez Projektanta ilość działek może być różna. Wykonawca w ramach dokumentacji projektowej ma za zadanie opracować wszelkie niezbędne materiały do wykonania podziałów działek wraz z naniesionymi nowymi granicami. Podziału działek dokona Zamawiający na własny koszt w oparciu o otrzymane wcześniej od Wykonawcy materiały niezbędne do ich przeprowadzenia.
- Zamawiający zakłada, że zamówienie obejmować będzie uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej w ramach Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
- Przegląd techniczny obiektu mostowego został dołączony.
- Zamawiający posiada informację, że na terenie przyległym do inwestycji znajduje się „Zespół dworski z XIX/XX w. zlokalizowany na dz. o nr ew. 99/3, 99/4 ob. Liberadz”, który podlega ochronie konserwatora zabytków.
- Zamawiający oczekuje opracowania projektu czasowej organizacji ruchu obejmującego budowę tymczasowego obiektu mostowego.
- Chodniki dla pieszych należy zaprojektować na terenach zabudowanych. Szczegółowy zakres chodników i ścieżek rowerowych zostanie przedstawiony na etapie uzgadniania koncepcji.
- Zamawiający nie wymaga budowy dodatkowej jezdni do obsługi pobliskich nieruchomości. Jeżeli jest taka możliwość to należy zapewnić dostęp do działek za pomocą dróg o niższej kategorii w przeciwnym wypadku należy zapewnić dostęp z przedmiotowej drogi. Należy zapewnić dostęp do drogi dla każdej działki przy niej usytuowanej.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:10
- Pytania do SIWZ (PDF)542.23kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-09-03
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:12
- Załączniki (JPG)409.27kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:15
- Załączniki (JPG)4.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:15
- Załączniki (JPG)426.12kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:15
- Załączniki (PDF)3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:16
- Druki edytowalne (DOCX)39.26kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 14:06
W odpowiedzi na pytania z dnia 4.09.2020 r. Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
- Zamawiający dokonuje modyfikacji zapisów SIWZ dotyczących zdolności technicznych.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył):
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym o świetle poziomym min.3,5m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z skrzyżowaniem typu rondo o średnicy zewnętrznej min. 30,0m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi klasy min. L o długości min 1,0km z przebudową, budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetleniem o wartości min. 50000 zł;
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku w przypadku, złożenia tej samej dokumentacji projektowej dla dwóch lub więcej w/w wymagań.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:20
- Pytania do SIWZ (PDF)212.29kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-09-04
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:21
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez rozbudowę drogi powiatowej Nr 4640W w tym budowę ronda w m. Liberadz oraz przebudowę mostu o JNI 01005639 w m. Doziny”
Dokonuje się następujących zmian:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1)zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył):
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym o świetle poziomym min.3,5m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z skrzyżowaniem typu rondo o średnicy zewnętrznej min. 30,0m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi klasy min. L o długości min 1,0km z przebudową, budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetleniem o wartości min. 50000 zł;
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku w przypadku, złożenia tej samej dokumentacji projektowej dla dwóch lub więcej w/w wymagań.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu:
a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył):
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym o świetle poziomym min.3,5m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z skrzyżowaniem typu rondo o średnicy zewnętrznej min. 30,0m o wartości min. 50000 zł;
- co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi klasy min. L o długości min 1,0km z przebudową, budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetleniem o wartości min. 50000 zł;
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku w przypadku, złożenia tej samej dokumentacji projektowej dla dwóch lub więcej w/w wymagań.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty powinny być złożone w: Powiatowym Zarządzie Dróg w Mławie, 06 - 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, w Sekretariacie, w terminie do 18 września 2020 r., do godz. 11:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 18 września 2020 r., o godz. 11:15 w siedzibie wskazanej w ust. 1, w Dziale Technicznym.
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:56
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Data: 02/09/2020
Adres strony internetowej (url): www.pzdmlawa.pl
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym oraz skrzyżowaniem typu rondo, usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 150.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył): o co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym o świetle poziomym min.3,5m o wartości min. 50000 zł; o co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z skrzyżowaniem typu rondo o średnicy zewnętrznej min. 30,0m o wartości min. 50000 zł; o co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi klasy min. L o długości min 1,0km z przebudową, budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetleniem o wartości min. 50000 zł; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie warunku w przypadku, złożenia tej samej dokumentacji projektowej dla dwóch lub więcej w/w wymagań.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym oraz skrzyżowaniem typu rondo, usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 150.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W ogłoszeniu powinno być: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): o co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym o świetle poziomym min.3,5m o wartości min. 50000 zł; o co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi wraz z skrzyżowaniem typu rondo o średnicy zewnętrznej min. 30,0m o wartości min. 50000 zł; o co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dotyczącej remontu, przebudowy, rozbudowy, budowy drogi klasy min. L o długości min 1,0km z przebudową, budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetleniem o wartości min. 50000 zł; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie warunku w przypadku, złożenia tej samej dokumentacji projektowej dla dwóch lub więcej w/w wymagań.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-11, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-18, godzina: 11:00,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-09-09
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-09 13:58
Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na wykonanie zadania to - 200.000,00 zł.
Oferty, które wpłynęły:
- Pracownia Projektowo - Konsultingowa Dróg i Mostów "DROMOS" Sp. z o.o.; 10 - 059 Olsztyn ul. Polna 1"b"/10; kwota brutto - 289.050,00 zł (słownie złotych: dwieście osiemdziesiąt dziewięć tysięcy pięćdziesiąt 00/100); gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 30.06.2021 r., warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński; 06 - 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19; kwota brutto - 158.670,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt 00/100); gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 30.06.2021 r. , warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej do dnia 23 września 2020 roku. (wzór oświadczenia do pobrania).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-09-18
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-18 12:05
- Grupa kapitałowa (DOCX)13.69kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-09-18
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-09-18 12:08
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 18.09.2020 r. na opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez rozbudowę drogi powiatowej Nr 4640W w tym budowę ronda w m. Liberadz oraz przebudowę mostu o JNI 01005639 w m. Doziny”
została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez:
USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński
06 – 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 129.000,00 zł
Podatek VAT 23% - 29.670,00 zł
Wartość brutto: 158.670,00 zł
słownie brutto złotych – sto pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt 00/100
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
WYKONAWCA |
Łącznie |
|||
Kryterium CENA |
Kryterium DOŚWIADCZENIE WŁASNE WYKONAWCY |
Kryterium WIZUALIZACJA |
|
|
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński; 06 – 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19 |
60,00 |
30,00
|
10,00 |
100,00 |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
W postępowaniu odrzucono ofertę Pracowni Projektowo – Konsultingowej Dróg i Mostów „DROMOS” Sp. z o.o. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a - Prawo zamówień publicznych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-10-20
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-10-20 09:30