PZD. DT - 2310.5.2019 - przetarg nieograniczony
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.pzdmlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
06-500 Mława ul. Stefana Roweckiego Grota 10
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego.
Numer referencyjny: PZD. DT - 2310.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego. ZADANIE I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2375W – ul. Nowa w m. Mława - dokumentacja techniczna. ZADANIE II - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2352W Strzegowo – Niedzbórz – Pniewo Czeruchy - dokumentacja techniczna ZADANIE III - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2359W Radzanów – Drzazga wraz z mostem o JNI 01005659 na rzece Wkra - dokumentacja techniczna. Wstępny zakres rozwiązań projektowych obejmuje: przekrój normalny: w zależności od potrzeb przekrój półuliczny lub uliczny; wzmocnienie istniejącej konstrukcji; poszerzenie jezdni, chodniki; ścieżki rowerowe, odwodnienie drogi powiatowej; rozwiązanie skrzyżowań: skrzyżowania zwykłe, skanalizowane i ronda, oznakowanie poziome i pionowe dla całego ciągu drogowego w zakresie ustalonym z zamawiającym. Szczegółowy zakres prac obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem materiałów niezbędnych do otrzymania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej, projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji; projekt drogi, skrzyżowań, chodników, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych i innych obiektów drogowych wynikających z przyjętego rozwiązania drogowego; projekty obiektów inżynierskich, jeżeli takie będą wynikać z rozwiązania projektowego (przepusty itp.), mosty; projekt odwodnienia; projekty obiektów towarzyszących zlokalizowanych w granicach opracowywanej dokumentacji, w tym: zjazdy z drogi, przejścia dla pieszych, zatoki autobusowe itp.; projekty przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury (uzbrojenia terenu) kolidujących z projektowaną drogą; szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; przedmiar robót; kosztorys inwestorski dla wszystkich robót objętych dokumentacją (sporządzony na podstawie SST); inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki z podaniem gatunku drzewa i jego obwodu na wysokości 1,30 mb oraz lokalizacją na mapie wraz z uzyskaniem stosownych decyzji zezwalających na usunięcie drzew; zatwierdzony przez Starostę Mławskiego projekt stałej organizacji ruchu; pomiary ruchu drogowego i wyliczenie prognozy ruchu; uzgodnienia i decyzje wymagane przez przepisy szczególne; wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i wynikające z uzgodnień, np. ocena wpływu na środowisko, operat wodno – prawny, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; w opracowaniu należy sporządzić wykaz działek niezbędnych do realizacji zadania, wyrys z map ewidencyjnych i wypisy z rejestru gruntów, badanie geotechniczne podłoża, badanie nośności nawierzchni, mapy do celów projektowych.
II.5) Główny kod CPV: 71322300-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
71520000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-07-31
II.9) Informacje dodatkowe: W terminie 30 dni od podpisania umowy o wykonanie prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji wraz z wizualizacją (o ile zostanie zdeklarowana). W terminie do dnia 30.04.2020 r. należy przedłożyć wykaz działek do podziału niezbędny do realizacji zadania. W terminie do 31 lipca 2020 roku Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kompletnego kosztorysu inwestorskiego.
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: ZADANIE I Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE II Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 120.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE III Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 80.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) osób: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności osobami, które: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.) do pełnienia funkcji Projektanta branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L oraz jednego projektu mostu o długości min. 30 m. 2) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L. 3) do pełnienia funkcji Projektanta branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L. 4.) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L. UWAGA! Wykonawca może wskazać jedną osobę do równoczesnego pełnienia funkcji sprawdzającego w branżach: drogowej i mostowej, pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać doświadczenie i uprawnienia wymagane dla obu tych stanowisk. Taki sam warunek dotyczy ZADANIA I, ZADANIA II i ZADANIA III (na każde zadanie osobno). Warunek dotyczący branży mostowej dotyczy jedynie ZADANIA III. Poza wymaganym zespołem projektowym przedstawionym w ofercie, Wykonawca zapewni zespół pozostałych projektantów branżowych lub ekspertów oraz osób sprawdzających, w przypadku konieczności wykonania dokumentacji przebudowy infrastruktury technicznej lub wykonania koniecznych opracowań wynikających z obowiązujących przepisów lub wydanych warunków (decyzji).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zadanie I a) wykaz zrealizowanych okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie II a) wykaz zrealizowanych okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 120.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie III a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 80.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr I: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), Zadanie Nr II: 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100), Zadanie Nr III: 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BANK POLSKI SA Nr 15 1020 1592 0000 2502 0263 0200 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: PZD. DT - 2310.5.2019) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Powiat Mławski, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Doświadczenie własne wykonawcy | 30,00 |
Wizualizacja | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach. 1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) w przypadku ustawowej zmiany wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmianę te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian; c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość tych zmian. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nie wyszczególnionych w koncepcji, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie, jeśli dotyczy; b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; c) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; e) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; f) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; g) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przebudowa drogi powiatowej Nr 2375W – ul. Nowa w m. Mława - dokumentacja techniczna. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322300-4, 71320000-7, 71520000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie własne wykonawcy | 30,00 |
Wizualizacja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2352W Strzegowo – Niedzbórz – Pniewo Czeruchy - dokumentacja techniczna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322300-4, 71320000-7, 71520000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie własne wykonawcy | 30,00 |
Wizualizacja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2359W Radzanów – Drzazga wraz z mostem o JNI 01005659 na rzece Wkra - dokumentacja techniczna. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322300-4, 71320000-7, 71520000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie własne wykonawcy | 30,00 |
Wizualizacja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2019-08-12
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-12 13:17
- SIWZ (PDF)1.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-12 13:18
W związku z otrzymanymi pytaniami do SIWZ na opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego, Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie informuje:
Ad. 1 Zamawiający udostępnia dokumenty, które wypełnia Oferent w wersji edytowalnej. Dokumenty są do pobrania na stronie: https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=92
Ad. 2 Zamawiający wprowadza zmianę dotyczącą zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy i wydłuża okres udokumentowanego referencjami doświadczenia z 3 do 5 lat.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Oferentdata wytworzenia informacji: 2019-08-20
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-20 12:27
- Zapytanie od Oferenta (PDF)356.98kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Oferentdata wytworzenia informacji: 2019-08-16
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-20 12:29
- Edytowalne wzory dokumentów (DOCX)39.46kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Oferentdata wytworzenia informacji: 2019-08-16
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-20 12:29
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Data: 12/08/2019
Adres strony internetowej (url): www.pzdmlawa.pl
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3.
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: a) Wykonawcy: ZADANIE I Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE II Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 120.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE III Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 80.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) osób: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności osobami, które: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.) do pełnienia funkcji Projektanta branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L oraz jednego projektu mostu o długości min. 30 m. 2) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L. 3) do pełnienia funkcji Projektanta branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L. 4.) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L. UWAGA! Wykonawca może wskazać jedną osobę do równoczesnego pełnienia funkcji sprawdzającego w branżach: drogowej i mostowej, pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać doświadczenie i uprawnienia wymagane dla obu tych stanowisk. Taki sam warunek dotyczy ZADANIA I, ZADANIA II i ZADANIA III (na każde zadanie osobno). Warunek dotyczący branży mostowej dotyczy jedynie ZADANIA III. Poza wymaganym zespołem projektowym przedstawionym w ofercie, Wykonawca zapewni zespół pozostałych projektantów branżowych lub ekspertów oraz osób sprawdzających, w przypadku konieczności wykonania dokumentacji przebudowy infrastruktury technicznej lub wykonania koniecznych opracowań wynikających z obowiązujących przepisów lub wydanych warunków (decyzji).
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: a) Wykonawcy: ZADANIE I Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE II Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 120.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE III Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 80.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) osób: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności osobami, które: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.) do pełnienia funkcji Projektanta branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L oraz jednego projektu mostu o długości min. 30 m. 2) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży mostowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L. 3) do pełnienia funkcji Projektanta branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L. 4.) do pełnienia funkcji Sprawdzającego branży drogowej: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej - wykonał lub sprawdził min. 2 dokumentacje projektowe (zawierające projekt budowlany i wykonawczy) dla dróg klasy min. L. UWAGA! Wykonawca może wskazać jedną osobę do równoczesnego pełnienia funkcji sprawdzającego w branżach: drogowej i mostowej, pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać doświadczenie i uprawnienia wymagane dla obu tych stanowisk. Taki sam warunek dotyczy ZADANIA I, ZADANIA II i ZADANIA III (na każde zadanie osobno). Warunek dotyczący branży mostowej dotyczy jedynie ZADANIA III. Poza wymaganym zespołem projektowym przedstawionym w ofercie, Wykonawca zapewni zespół pozostałych projektantów branżowych lub ekspertów oraz osób sprawdzających, w przypadku konieczności wykonania dokumentacji przebudowy infrastruktury technicznej lub wykonania koniecznych opracowań wynikających z obowiązujących przepisów lub wydanych warunków (decyzji).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: Zadanie I a) wykaz zrealizowanych okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie II a) wykaz zrealizowanych okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 120.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie III a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 80.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W ogłoszeniu powinno być: Zadanie I a) wykaz zrealizowanych okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie II a) wykaz zrealizowanych okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi klasy min. L, o wartości brutto min. 120.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie III a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania kompletnych dokumentacji projektowych (zawierających projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący remontu, budowy lub przebudowy drogi wraz z drogowym obiektem mostowym usytuowanych w ciągu drogi klasy min. L, dokumentacji projektowej na przebudowę obiektów mostowych i dróg, o wartości brutto min. 80.000,00 zł każde; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-08-22, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-08-29, godzina: 11:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2019-08-20
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-20 12:33
W odpowiedzi na zadane pytania dotyczące SIWZ na „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego”, Zamawiający informuje:
Ad. 1 – Przez pojęcie „termin wykonania zamówienia” należy rozumieć złożenie do właściwego organu kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na prowadzenie robót.
Ad. 2 – Mapa poglądowa zostaje udostępniona.
Ad. 3 – Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do wykonania podziału działek wraz z naniesionymi nowymi granicami. Podziału działek dokona Zamawiający na własny koszt w oparciu o otrzymane od Wykonawcy wcześniejsze materiały niezbędne do ich przeprowadzenia.
Ad. 4 – W zależności od przyjętych rozwiązań projektowych, Projektant ma za zadanie określić rodzaj odbiornika i jego lokalizację. Należy również uzyskać stosowne zezwolenie na odprowadzanie wód opadowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Ad. 5 – Zapisy pozostają bez zmian.
Ad. 6 – Zamawiający uzna spełnienie warunku § 18 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku, kiedy projektantem branży drogowej będzie właściciel firmy składającej ofertę.
Ad. 7 – Zapisy pozostają bez zmian.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Oferentdata wytworzenia informacji: 2019-08-23
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-26 10:42
- Zapytanie od Ofetenta (PDF)655.63kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Oferent, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2019-08-21
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-26 10:45
- Mapa (JPG)4.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Oferent, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2019-08-21
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-26 10:45
ZADANIE I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2375W – ul. Nowa w m. Mława - dokumentacja techniczna.
Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na wykonanie zadania to - 100.000,00 zł.
Oferty, które wpłynęły:
- RAWAY; 04 - 028 Warszawa Al. Stanów Zjednoczonych 51; kwota brutto - 95.940,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset czterdzieści 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- "MBZ Andler, Tomaczak" sp. j.; 87 - 800 Włocławek ul. Maślana 8/10; kwota brutto - 137.760,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Firma Projektowo - Usługowa "PROBUD"; 09 - 200 Sierpc ul. Staszica 97; kwota brutto - 125.460,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia pięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Biuro Projektów Inżynierii Lądowej Sp.z o.o.; 01 - 470 Warszawa ul. Dywizjonu 303 127/77; kwota brutto - 193.368,30 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt trzy tysiące trzysta sześćdziesiąt osiem 30/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński; 06 - 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19; kwota brutto - 95.940,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset czterdzieści 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
ZADANIE II - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2352W Strzegowo – Niedzbórz – Pniewo Czeruchy - dokumentacja techniczna
Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na wykonanie zadania to - 230.000,00 zł.
Oferty, które wpłynęły:
- INWESTOR Konin Pracownia Projektowa; 62 - 510 Konin ul. Okólna 6; kwota brutto - 560.000,00 zł (słownie złotych: pięćset sześćdziesiąt tysięcy 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- RAWAY; 04 - 028 Warszawa Al. Stanów Zjednoczonych 51; kwota brutto - 196.800,00 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy osiemset 00/100), gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy
- "MBZ Andler, Tomaczak" sp. j.; 87 - 800 Włocławek ul. Maślana 8/10; kwota brutto - 672.810,00 zł (słownie złotych: sześćset siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset dziesięć 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Firma Projektowo - Usługowa "PROBUD"; 09 - 200 Sierpc ul. Staszica 97; kwota brutto - 263.220,00 zł (słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwadzieścia 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Biuro Projektów Inżynierii Lądowej Sp.z o.o.; 01 - 470 Warszawa ul. Dywizjonu 303 127/77; kwota brutto - 997.974,18 zł (słownie złotych: dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt cztery 18/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński; 06 - 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19; kwota brutto - 227.500,00 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia siedem tysięcy pięćset 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
ZADANIE III - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2359W Radzanów – Drzazga wraz z mostem o JNI 01005659 na rzece Wkra - dokumentacja techniczna.
Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na wykonanie zadania to - 170.000,00 zł.
Oferty, które wpłynęły:
- RAWAY; 04 - 028 Warszawa Al. Stanów Zjednoczonych 51; kwota brutto - 148.830,00 zł (słownie złotych: sto czterdzieści osiem tysięcy osiemset trzydzieści 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Biuro Projektów Drogowo - Mostowych Tomasz Kowieszko; 04 - 308 Warszawa ul. Dęby 3/7 lok. 6; kwota brutto -198.030,00 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy trzydzieści 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Biuro Projektowo - Konsultingowe "MOSTY PŁOŃSK" s.c.; 09 - 100 Płońsk ul. Wspólna 14; kwota brutto - 172.200,00 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt dwa tysiące dwieście 00/100) ; gwarancja - nie dotyczy, termin wykonania zamówienia - 31.07.2020 r, warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej do dnia 03 września 2019 roku. (wzór oświadczenia do pobrania).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2019-08-29
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-29 12:42
- Grupa kapitałowa (DOCX)13.55kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2019-08-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-08-29 12:45
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 29.08.2019 r. na „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego”
ZADANIE Nr I – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2375W – ul. Nowa w m. Mława – dokumentacja techniczna.
została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „5” złożona przez:
USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński
06 – 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 78.000,00 zł
Podatek VAT 23% - 17.940,00 zł
Wartość brutto: 95.940,00 zł
słownie brutto złotych – dziewięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset cztertdzieści 00/100
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert
|
Łącznie |
||
Kryterium CENA |
Kryterium DOŚWIADCZENIE WŁASNE WYKONAWCY |
Kryterium WIZUALIZACJA
|
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: RAWAY; 04 – 028 Warszawa Al. Stanów Zjednoczonych 51
|
60,00 |
30,00 |
0,00 |
90,00 |
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: „MBZ Andler, Tomczak” sp.j.; 87 – 800 Włocławek ul. Maślana 8/10
|
41,78 |
30,00 |
0,00 |
71,78 |
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: Firma Projektowo – Usługowa „PROBUD”; 02 – 200 Sierpc ul. Staszica 9 |
45,88 |
30,00 |
0,00 |
75,88 |
Oferta oznaczona nr „4” złożona przez: Biuro Projektów Inżynierii Lądowej Sp. z o.o.; 01 – 470 Warszawa ul. Dywizjonu 303 127/77
|
29,77 |
30,00 |
0,00 |
59,77 |
Oferta oznaczona nr „5” złożona przez: USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński; 06 – 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19
|
60,00 |
30,00 |
10,00 |
100,00 |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 29.08.2019 r. na „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego”
ZADANIE Nr II – Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2352W – Strzegowo – Niedzbórz – Pniewo Czeruchy – dokumentacja techniczna
została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „6” złożona przez:
USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński
06 – 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 184.959,35 zł
Podatek VAT 23% - 42.540,65 zł
Wartość brutto: 227.500,00 zł
słownie brutto złotych – dwieście dwadzieścia siedem tysięcy pięćset 00/100
Liczba uzyskanych punktów: 91,90
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert
|
Łącznie |
||
Kryterium CENA |
Kryterium DOŚWIADCZENIE WŁASNE WYKONAWCY |
Kryterium WIZUALIZACJA
|
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: INWESTOR Konin Pracownia Projektowa; 62 – 510 Konin ul. Okólna 6
|
21,08 |
30,00 |
10,00 |
61,08 |
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: RAWAY; 04 – 028 Warszawa Al. Stanów Zjednoczonych 51
|
60,00 |
30,00 |
0,00 |
90,00 |
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: „MBZ Andler, Tomczak” sp.j.; 87 – 800 Włocławek ul. Maślana 8/10
|
17,55 |
30,00 |
0,00 |
47,55 |
Oferta oznaczona nr „4” złożona przez: Firma Projektowo – Usługowa „PROBUD”; 02 – 200 Sierpc ul. Staszica 9 |
44,86 |
30,00 |
0,00 |
74,86 |
Oferta oznaczona nr „5” złożona przez: Biuro Projektów Inżynierii Lądowej Sp. z o.o.; 01 – 470 Warszawa ul. Dywizjonu 303 127/77
|
11,83 |
30,00 |
0,00 |
41,83 |
Oferta oznaczona nr „6” złożona przez: USŁUGI PROJEKTOWE Andrzej Dusiński; 06 – 500 Mława ul. Warszawska 1 lok. 19
|
51,90 |
30,00 |
10,00 |
91,90 |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 29.08.2019 r. na „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego”
ZADANIE Nr III – Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2359W Radzanów – Drzazga wraz z mostem o JNI 01005659 na rzece Wkra – dokumentacja techniczna
została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez:
Biuro Projektowo – Konsultingowe „MOSTY PŁOŃSK” s.c.
09 – 100 Płońsk ul. Wspólna 14
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 140.000,00 zł
Podatek VAT 23% - 32.200,00 zł
Wartość brutto: 172.200,00 zł
słownie brutto złotych – sto siedemdziesiąt dwa tysiące dwieście 00/100
Liczba uzyskanych punktów: 91,85
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert
|
Łącznie |
||
Kryterium CENA |
Kryterium DOŚWIADCZENIE WŁASNE WYKONAWCY |
Kryterium WIZUALIZACJA
|
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: RAWAY; 04 – 028 Warszawa Al. Stanów Zjednoczonych 51 |
60,00 |
30,00 |
0,00 |
90,00 |
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: Biuro Projektów Drogowo – Mostowych Tomasz Kowieszko; 04 – 308 Warszawa ul. Dęby 3/7 lok. 6 |
45,09 |
30,00 |
0,00 |
75,09 |
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: Biuro Projektowo – Konsultingowe „MOSTY PŁOŃSK” s.c.; 09 – 100 Płońsk ul. Wspólna 14 |
51,85 |
30,00 |
10,00 |
91,85 |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2019-09-06
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-09-06 10:45