PZD. DT - 2310.13.2018 - przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 641552-N-2018 z dnia 2018-10-26 r.
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.pzdmlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
06-500 Mława ul. Stefana Roweckiego Grota 10
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie Miasta Mława – ETAP I”
Numer referencyjny: PZD. DT - 2310.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie Miasta Mława – ETAP I” Roboty budowlane dotyczą tylko Etapu I : • branża drogowa, • branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, • branża sanitarna – sieć gazowa, • branża elektryczna – sygnalizacja świetlna, • branża elektryczna – usunięcie kolizji, • branża teletechniczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Tomie III Specyfikacji. Szczegółowe rozwiązania projektowe zawarte są w załączonym Projekcie Budowlanym.
II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45231300-8 |
45232130-2 |
45231000-5 |
45231400-9 |
45231600-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania o wartości szacunkowej min. 2.500.000,00 PLN brutto polegającego na budowie lub przebudowie ronda wraz z infrastrukturą podziemną o średnicy zewnętrznej min. 22 m, usytuowanego w ciągu ulicy miejskiej klasy min. Z Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). b) osób: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy: - liczba osób: 1 - minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), polegającego na budowie lub przebudowie ronda o średnicy zewnętrznej min. 22 m, usytuowanego w ciągu ulicy miejskiej klasy min. Z, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej. Ponadto należy przedstawić: • kierownika robót sanitarnych Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń. Posiadanie aktualnych zaświadczeń członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. • kierownika robót elektrycznych Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych oraz urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Posiadanie aktualnych zaświadczeń członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. • kierownika robót telekomunikacyjnych Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń. Posiadanie aktualnych zaświadczeń członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji, a także Wykonawca może przedstawić odrębnych kierowników robót, każdego z innej branży.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BANK POLSKI SA Nr 15 1020 1592 0000 2502 0263 0200 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: PZD. DT - 2310.13.2018) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Powiat Mławski, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy | 20,00 |
Okres gwarancji jakości | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach. 1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT , wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) w przypadku ustawowej zmiany wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmianę te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian; c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość tych zmian. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do występowania o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót; b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nie wyszczególnionych w Przedmiarze Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie, jeśli dotyczy; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; d) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej; e) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi; f) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; h) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; i) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; j) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności chyba, że Umowa stanowi inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie; 06 – 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10; Tel. 23 654 – 34 – 68; inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mławie jest Pan Grzegorz Stefański; IOD@pzdmlawa.pl, Tel. 23 654 30 20 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie Miasta Mława – ETAP I” (PZD. DT – 2310.13.2018) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-10-26
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:39
- SIWZ (PDF)1.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-10-26
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:42
- Kosztorysy (ZIP)390.37kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:44
- Przedmiary robót (ZIP)11.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:44
- Projekt budowlany (ZIP)67.6MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:51
- Opinia geotechniczna (PDF)27.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:51
- Organizacja ruchu (PDF)15.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:51
- Projekt wykonawczy (ZIP)6.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:55
- Projekt wykonawczy (ZIP)21.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:55
- Projekt wykonawczy (ZIP)3.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:55
- Projekt wykonawczy (ZIP)14.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:55
- Projekt wykonawczy (ZIP)7.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:55
- Projekt wykonawczy (ZIP)4.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 13:55
- SST (ZIP)234.56kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 14:23
- SST (ZIP)499.56kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 14:23
- SST b. elektryczna (ZIP)756.03kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 14:24
- SST branża drogowa (ZIP)44.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 14:36
- SST branża drogowa (ZIP)69.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 14:43
- SST branża drogowa (ZIP)51.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-12-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-26 14:44
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „„Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie Miasta Mława – ETAP I”
Dokonuje się następujących zmian:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania o wartości szacunkowej min. 1.600.000,00 PLN brutto polegającego na budowie lub przebudowie ronda wraz z infrastrukturą podziemną o średnicy zewnętrznej min. 22 m, usytuowanego w ciągu ulicy miejskiej klasy min. Z.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-10-31
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-31 12:15
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Data: 26/10/2018
Adres strony internetowej (url): www.pzdmlawa.pl
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3.
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania o wartości szacunkowej min. 2.500.000,00 PLN brutto polegającego na budowie lub przebudowie ronda wraz z infrastrukturą podziemną o średnicy zewnętrznej min. 22 m, usytuowanego w ciągu ulicy miejskiej klasy min. Z Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). b) osób: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy: - liczba osób: 1 - minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), polegającego na budowie lub przebudowie ronda o średnicy zewnętrznej min. 22 m, usytuowanego w ciągu ulicy miejskiej klasy min. Z, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej. Ponadto należy przedstawić: • kierownika robót sanitarnych Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń. Posiadanie aktualnych zaświadczeń członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. • kierownika robót elektrycznych Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych oraz urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Posiadanie aktualnych zaświadczeń członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. • kierownika robót telekomunikacyjnych Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń. Posiadanie aktualnych zaświadczeń członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji, a także Wykonawca może przedstawić odrębnych kierowników robót, każdego z innej branży.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-10-31
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-10-31 12:17
W odpowiedzi do zadanych pytań, Powiatowy Zarząd Dróg informuje: zakres robót zawarty w ramach ogłoszonego postępowania przetargowego pn.: „Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic: Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie miasta Mława – ETAP I”, nie dotyczy budowy nowego oświetlenia ulicznego.
W ramach zakresu robót dla branży elektrycznej dotyczącej usunięcia kolizji należy dokonać demontażu istniejącego oświetlenia ulicznego, następnie budowy trzech odcinków oświetleniowej linii kablowej oraz zamontować na nowym stanowisku linii napowietrznej nr 103 oprawy oświetleniowej pochodzącej z wcześniejszego demontażu.
Zakres branży elektrycznej dotyczący budowy nowego oświetlenia ulicznego był przedmiotem oddzielnego postępowania przetargowego prowadzonego i będzie realizowany przez Urząd Miasta Mława.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Oferent, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2018-11-06
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-07 13:24
- Zapytanie do SIWZ (PDF)798.14kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2018-10-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-07 13:25
W odpowiedzi do zadanych pytań, Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie informuje:
Ad.1
Kosztorys branży elektrycznej należy wypełnić analogicznie do pozostałych kosztorysów podając łączne ceny jednostkowe bez wyszczególnienia osobno kosztów jednostkowych robocizny, materiałów i sprzętu.
Ad.2
Do wyceny oferty należy przyjąć wartości kosztów pośrednich oraz zysku ustalone indywidualnie przez Wykonawcę. Zamawiający nie narzuca wysokości kosztów pośrednich oraz zysku. Podane w tabeli elementów scalonych wartości odnosiły się do sporządzonego kosztorysu inwestorskiego.
Ad.3
Zamawiający wyraża zgodę na wejście w teren i rozpoczęcie robót w roku 2019 pod warunkiem zachowania terminów wykonania robót określonych w SIWZ (Wykonawca musi wykonać do 31.05.2019 r. min 40% wartości robót budowlanych).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Oferent, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2018-11-08
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-09 11:57
- Zapytania do SIWZ (PDF)609.23kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2018-11-07
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-09 11:58
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „„Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie Miasta Mława – ETAP I”
Dokonuje się następujących zmian:
Zmiany projektu umowy w zakresie terminu realizacji zadania:
§ 3 pkt 2
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy w terminie do 31 października 2019 r.
§ 14 pkt 1.2)
1. Za nie dopełnienie terminu, tj. wykonania do dnia 31 października 2019 roku robót budowlanych w ilości minimum 30% wartości przedmiotu zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 1 200 000 zł brutto, Zamawiający naliczy kary dla Wykonawcy w wysokości 0,1 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 11:48
W odpowiedzi na zadane pytanie, Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie informuje, iż dokonuje się następujących zmian:
Zmiany projektu umowy w zakresie terminu realizacji zadania:
§ 3 pkt 2
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy w terminie do 31 października 2019 r.
§ 14 pkt 1.2)
1. Za nie dopełnienie terminu, tj. wykonania do dnia 31 października 2019 roku robót budowlanych w ilości minimum 30% wartości przedmiotu zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 1 200 000 zł brutto, Zamawiający naliczy kary dla Wykonawcy w wysokości 0,1 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Oferentdata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 11:53
- Pytanie do SIWZ (PDF)261.41kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2018-11-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 11:55
W odpowiedzi na zadane pytanie, Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie informuje, iż pierścień ronda należy wykonać z kostki nieregularnej, łupanej.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Oferent, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 12:30
- Zapytanie do SIWZ (PDF)445.74kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 12:31
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „„Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie Miasta Mława – ETAP I”
Dokonuje się następujących zmian:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty powinny być złożone w: Powiatowym Zarządzie Dróg w Mławie, 06 - 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, w Sekretariacie, w terminie do 22 listopada 2018 r., do godz. 11:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 22 listopada 2018 r., o godz. 11:15 w siedzibie wskazanej w ust. 1, w Dziale Technicznym.
Ponadto:
1. Dokonano aktualizacji kosztorysu ofertowego poprzez:
- usunięcie pozycji 1.3.2.1,
- poprawiono ilość robót w pozycji 1.2.1.1 i w poz. 1.2.1.2,
- usunięto zwrot „kostka rzędowa” w poz. 1.4.2.4.
2. Dołączono Tabelę Robót Ziemnych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 13:28
- Tabela robót ziemnych (PDF)37.55kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalski, autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 13:30
- Przedmiar robót (PDF)8.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalski, autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 13:30
- Kosztorys ofertowy (XLS)56kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalski, autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 13:30
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Data: 26/10/2018
Adres strony internetowej (url): www.pzdmlawa.pl
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-19, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-22, godzina: 11:00,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 13:33
- zmodyfikował: Anna Piliszekostatnia modyfikacja: 2018-11-15 13:34
W odpowiedzi na zadane pytanie, Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie informuje:
1. Pozycja 1.3.2.1 kosztorysu ofertowego branży drogowej została dodana omyłkowo i została już usunięta w poprawionych kosztorysach.
2. Zamawiający dołącza na stronie https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=81 poprawiony kosztorys ofertowy oraz tabelę robót ziemnych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Oferent, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2018-11-15
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 13:40
- Zapytanie do SIWZ (PDF)417.19kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-15 13:41
Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na wykonanie zadania to - 4.147.371,57 zł.
Oferty, które wpłynęły:
- "PLANETA" Sp. z o.o.; 03 - 289 Warszawa ul. Zdziarska 21; kwota brutto - 9.344.425,93 zł (słownie złotych: dziewięć milionów trzysta czterdzieści cztery tysiące czterysta dwadzieścia pięć 93/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2019 r., warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych "PRDI" S.A., 06 - 500 Mława ul. Stefana Roweckiego "Grota" 8; kwota brutto - 6.998.655,34 zł (słownie złotych: sześć milionów dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset pięćdziesiąt pięć 34/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2019 r., warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o., 05 - 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28; kwota brutto - 7.876.274,52 zł (słownie złotych: siedem milionów osiemset siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt cztery 52/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2019 r., warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
- STRABAG Sp. z o.o., 05 - 800 Pruszków ul. Parzniewska 10; kwota brutto - 6.951.109,47 zł (słownie złotych: sześć milionów dziewięćset pięćdziesiąt jeden tysięcy sto dziewięć 47/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2019 r., warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej do dnia 27 listopada 2018 roku. (wzór oświadczenia do pobrania).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-11-22
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-22 13:20
- Grupa kapitałowa (DOCX)13.43kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2018-11-22
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2018-11-22 13:21
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 22.11.2018 r. na „Poprawę spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę skrzyżowania ulic Tadeusza Kościuszki, Joachima Lelewela i Henryka Sienkiewicza na skrzyżowanie typu rondo wraz z przebudową ulic: Joachima Lelewela w ciągu drogi powiatowej nr 4640W, Tadeusza Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 2370W, Granicznej i ul. Brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 2369W na terenie Miasta Mława – ETAP I” została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „4” złożona przez:
STRABAG Sp. z o.o.
05 – 800 Pruszków, ul. Parzniewska 10
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 5.651.308,51 zł
Podatek VAT 23% - 1.299.800,96 zł
Wartość brutto: 6.951.109,47 zł
słownie brutto złotych – sześć milionów dziewięćset pięćdziesiąt jeden tysięcy sto dziewięć 47/100
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert
|
Łącznie |
||
Kryterium CENA |
Kryterium DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KIEROWNIKA BUDOWY |
Kryterium GWARANCJA
|
||
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Inżynieryjnych „PRDI” S.A.; 06 – 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 8 |
59,59 |
0,00 |
20,00 |
79,59 |
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o.; 05 – 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28 |
52,95 |
10,00 |
20,00 |
82,95 |
Oferta oznaczona nr „4” złożona przez: STRABAG Sp. z o.o.; 05 – 800 Pruszków ul. Parzniewska 10 |
60,00 |
20,00 |
20,00 |
100,00 |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
W postępowaniu odrzucono ofertę firmy PLANETA Sp. z o.o.; 03 – 289 Warszawa ul. Zdziarska 21.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2019-02-13
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2019-02-13 09:52