PZD. DT - 2310.3.2020 - przetarg nieograniczony
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.pzdmlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
06-500 Mława ul. Stefana Roweckiego Grota 10
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozbudowa drogi powiatowej Bogurzynek – Mdzewo nr 2343 w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko, Dąbrowa – ETAP II”
Numer referencyjny: PZD. DT - 2310.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej Bogurzynek - Mdzewo nr 2343W w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko, Dąbrowa - Etap II”. Przedmiotowa inwestycja stanowi kontynuację realizowanego już przez Powiat Mławski zadania pn.: „Poprawa spójności komunikacyjnej z siecią drogową TEN-T i zwiększenie dostępności zewnętrznej i wewnętrznej powiatu mławskiego poprzez rozbudowę drogi powiatowej Bogurzynek – Mdzewo nr 2343W o łącznej długości 7657 m, wraz z remontem mostu na rzece Sewerynce w m. Kowalewko” Inwestycja zlokalizowana jest na następujących odcinkach drogi powiatowej Nr 2343W: o od km 2+140,00 do km 3+430,10 o od km 4+610,10 do km 5+500,00 o od km 7+700,00 do km 8+558,80 Roboty budowlane będą polegały na przygotowaniu terenu pod inwestycję, wykonaniu rozbiórki istniejących elementów drogowych, robót ziemnych, poszerzenia istniejącej jezdni, nowej nawierzchni jezdni, poboczy, chodników, ciągu pieszo-rowerowego, zatok autobusowych, udrożnienia rowów przydrożnych, zjazdów, przebudowy istniejących i budowy nowych przepustów, wykonanie stałej organizacji ruchu, oraz budowy nowej sieci kanalizacji deszczowej i przebudowy istniejącej sieci wodociągowej.
II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45231300-8 |
45221100-3 |
45110000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) należy legitymować się dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 12.000.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości szacunkowej min. 8.000.000,00 PLN brutto, obejmującego budowę, przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi lub ulicy klasy min. L. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). b) osób: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Robót Drogowych: - liczba osób: 1 - minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Robót Drogowych winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości minimum 8.000.000,00 PLN brutto, obejmującego budowę lub przebudowę lub remont drogi lub ulicy klasy min. L, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 12.000.000,00 zł. c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BANK POLSKI SA Nr 15 1020 1592 0000 2502 0263 0200 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: PZD. DT - 2310.3.2020) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Powiat Mławski, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe Kierownika Robót Drogowych | 20,00 |
Okres gwarancji jakości | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach. 1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT określonej w § 5 ust. 1, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) w przypadku ustawowej zmiany wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmianę te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian; c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość tych zmian. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do występowania o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót; b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nie wyszczególnionych w Przedmiarze Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie, jeśli dotyczy; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; d) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej; e) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi; f) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; h) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; i) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; j) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie; 06 – 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10; Tel. 23 654 – 34 – 68; inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mławie jest Pan Grzegorz Stefański; IOD@pzdmlawa.pl, Tel. 23 654 30 20 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Rozbudowa drogi powiatowej Bogurzynek – Mdzewo nr 2343 w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko, Dąbrowa – ETAP II” (PZD. DT – 2310.3.2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-05-05
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:00
- SIWZ (PDF)1.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-04-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:04
- BIOZ (PDF)878.99kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)48.48kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)46.25kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)47.17kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)693.81kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)444.58kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)431.15kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)340.9kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)224.23kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)266.26kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)661.75kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)260.19kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)221.69kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)294.39kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)3.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)1.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)1.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)463.79kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża drogowa (PDF)270.22kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:12
- Branża mostowa (PDF)7.6MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)1.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)162.19kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)441.71kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)190.86kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)433.16kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)173.76kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)161.53kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)219.01kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)849.77kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)129.75kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)191.74kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)222.15kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)167.58kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)293.08kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)666.64kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Kanalizacja deszczowa (PDF)763.13kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:18
- Sieć wodociągowa (PDF)196.14kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:21
- Sieć wodociągowa (PDF)57.04kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:21
- Sieć wodociągowa (PDF)3.6MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:21
- Organizacja ruchu (PDF)5.6MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:21
- STWIORB (PDF)12.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:23
- STWIORB (PDF)759.51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:23
- STWIORB (PDF)2MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:23
- STWIORB (PDF)716.92kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:23
- Zieleń (PDF)947.12kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:23
- Zieleń (PDF)832.18kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-07-30
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:23
- Kosztorys ofertowy (XLSX)38.7kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalski, autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2020-04-28
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:25
- Przedmiar (XLSX)27.99kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalski, autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2020-04-28
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:25
- Plan orientacyjny (DOC)1.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalski, autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2020-04-28
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-05 13:25
- Zamawiający nie dopuszcza zastosowania „Drogowych studzienek wpustowych XL z osadnikiem”. Wszystkie materiały muszą być zgodne z zapisami w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz z obowiązującymi przepisami.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-05-12
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-13 11:53
- zmodyfikował: Anna Piliszekostatnia modyfikacja: 2020-05-13 11:55
- Zapytanie do SIWZ (PDF)2.2MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-05-06
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-13 11:54
W odpowiedzi na zadane pytania, Zamawiający informuje, iż zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-05-12
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-13 12:26
- Zapytanie do SIWZ (PDF)2.2MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-05-08
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-13 12:27
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Rozbudowę drogi powiatowej Bogurzynek – Mdzewo Nr 2343 w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko, Dąbrowa – ETAP II”
Dokonuje się następujących zmian:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający informuje, że materiał pochodzący z rozbiórki nawierzchni chodników w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko i Dąbrowa stanowi własność Zamawiającego i należy go odpowiednio zeskładować na paletach i odwieźć go w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego do m. Strzegowo. Koszty związane z ułożeniem materiału na paletach oraz jego wywozu należy uwzględnić w odpowiednich pozycjach kosztorysowych dotyczących rozbiórki nawierzchni w rozdziale 1.3 ROBOTY ROZBIÓRKOWE.
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-05-13
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-13 12:54
- zmodyfikował: Anna Piliszekostatnia modyfikacja: 2020-05-13 14:03
- Prawidłowa długość przepustu to 13,75 m.
- Grubość blachy powinna gwarantować przeniesienie obciążenia od naziomu i obciążenia ruchowego klasy „A” i wynosić nie mniej niż 2,0 mm.
- Rury powinny być zabezpieczone warstwą cynku o grubości min. 42 μm zgodnej z normą PN-EN 10327 oraz dodatkowo obustronną powłoką polimerową o gr. min. 250 μm.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-05-19
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-20 11:39
- Zapytanie do SIWZ (PDF)91.76kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-05-18
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-20 11:41
3. Należy wykonać mur oporowy z prefabrykowanych elementów betonowych po chodnikiem na odcinkach:
- od km 2+315,60 do km 2+625,60
- od km 2+982,40 do km 3+057,70
- od km 4+646,70 do km 4+669,50
- od km 4+801,95 do km 4+850,70
- od km 5+059,65 do km 5+270,90
- od km 7+711,45 do km 7+804,15
4. Właściwy wymiar krawężnika to 15x30 cm. Podane ilości betonu pozostają bez zmian. Należy przyjąć ławę betonową z oporem o wymiarach ławy 15x35 cm i oporu 15x20 cm oraz ławę betonową zwykłą o wymiarach 15x25 cm.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-05-19
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-20 13:39
- Zapytanie do SIWZ (PDF)272.25kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-05-18
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-20 13:40
- Kosztorys ofertowy (XLSX)38.73kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-05-20
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-20 13:41
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Rozbudowę drogi powiatowej Bogurzynek – Mdzewo Nr 2343 w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko, Dąbrowa – ETAP II”
Dokonuje się następujących zmian:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty powinny być złożone w: Powiatowym Zarządzie Dróg w Mławie, 06 - 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, w Sekretariacie, w terminie do 25 maja 2020 r., do godz. 11:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 25 maja 2020 r., o godz. 11:15 w siedzibie wskazanej w ust. 1, w Dziale Technicznym.
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-05-20
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-20 13:53
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Rozbudowę drogi powiatowej Bogurzynek – Mdzewo Nr 2343 w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko, Dąbrowa – ETAP II”
Dokonuje się następujących zmian:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 25 maja 2020 r., o godz. 11:15 on line pod linkiem: https://meet.jit.si/pzdmlawa
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-05-22
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 14:29
Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na wykonanie zadania to - 12.255.611,28 zł.
Oferty, które wpłynęły:
- Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.; 05 - 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28, "ALTOR" Sp. z o.o.; 05 - 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28; kwota brutto - 10.363.921,73 zł (słownie złotych: dziesięć milionów trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset dwadzieścia jeden 73/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2021 r., warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- GUTBRUK Tomasz Gutowski; 06 - 316 Krzynowłoga Mała, Kaki Mroczki 18; kwota brutto - 10.315.230,28 zł (słownie złotych: dziesięć milionów trzysta piętnaście tysięcy dwieście trzydzieści 28/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2021 r. , warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
- STRABAG Sp. z o.o.; 05 - 800 Pruszków ul. Parzniewska 10; kwota brutto - 8.782.966,60 zł (słownie złotych: osiem milionów siedemset osiemdziesiąt dwa tysiące dziewięćset sześćdziesiąt sześć 60/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2021 r. , warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe "WAPNOPOL" Adam Nowakowski; 06 - 450 Glinojeck ul. Nadrzeczna 12; kwota brutto - 9.080.201,25 zł (słownie złotych: dziewięć milionów osiemdziesiąt tysięcy dwieście jeden 25/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 31.10.2021 r. , warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej do dnia 28 maja 2020 roku. (wzór oświadczenia do pobrania).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-05-25
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-25 12:04
- Grupa kapitałowa (DOCX)13.51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-05-25
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-25 12:06
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 25.05.2020 r. na Rozbudowę drogi powiatowej Bogurzynek - Mdzewo nr 2343W w miejscowościach Kowalewo, Kowalewko, Dąbrowa - Etap II.
została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez:
STRABAG Sp. z o.o.;
05 – 800 Pruszków ul. Parzniewska 10
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 7.140.623,25 zł
Podatek VAT 23% - 1.642.343,35 zł
Wartość brutto: 8.782.966,60 zł
słownie brutto złotych – osiem milionów siedemset osiemdziesiąt dwa tysiące dziewięćset sześćdziesiąt sześć 60/100
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert
|
Łącznie |
||
Kryterium CENA |
Kryterium DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KIEROWNIKA ROBÓT DROGOWYCH |
Kryterium GWARANCJA |
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.; 05 – 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28; „ALTOR” Sp. z o.o.; 05 – 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28 |
50,84 |
20,00 |
20,00 |
90,84 |
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: „GUTBRUK” inż. Tomasz Gutowski; 06 – 316 Krzynowłoga Mała, Kaki Mroczki 18 |
51,08 |
20,00 |
20,00 |
91,08 |
Oferta oznaczona nr „3” złożona przez: STRABAG Sp. z o.o.; 05 – 800 Pruszków ul. Parzniewska 10 |
60,00 |
20,00 |
20,00 |
100,00 |
Oferta oznaczona nr „4” złożona przez: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „WAPNOPOL” Adam Nowakowski; 06 – 450 Glinojeck ul. Nadrzeczna 12 |
58,03 |
20,00 |
20,00 |
98,03 |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-06-18
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-18 12:34